re: always on my mind

dagens låt är fantastisk! det är tyvärr inte allt för ofta som det är riktigt bra låtar man får på hjärnan, men den här har suttit som klister i ett par dagar nu: Hello Saferide – Re: Alwas On My Mind

annars blir det nog inte mycket till blogginlägg. tillväxt och degeneration har begravt både mig och peppen djupt under ett berg av läshänvisningar. vi får se om jag hittar ut på andra sidan.
tillfälliga ljusglimtar är qualitytime med finafina vänner förra helgen, världens finaste sällskap som jag hoppas snart kommer hit och tittar på greys med mig och det faktum att både finemelie och markus krunegård kommer hit på fredag och vi har stämt träff på katalin! det blir grejer det.

och tills dess är det bara att bita ihop och le. jag är bra på det, kolla! :)



Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Sööööööööööt!!!

Postat av: elle

helt otroligt underbar.. redan då :)

2010-02-09 @ 16:51:23
Postat av: sanna

skruttis, du är så fin!

2010-02-10 @ 15:13:54
Postat av: johanna

och jag på att slicka sten?

2010-02-12 @ 16:29:09
URL: http://fghrst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback