i will always be your soldier

en bra dag idag. upprop för nya kursen och sen den tröttaste mikroskoperingsgenomgången och den fnissigaste fallstarten hittills. post-tenta-tröttheten hade tagit basgrupp 9 i ett hårt grepp...

när vi kom ut från bmc var det nåt som verkligen inte stämde! det var ljust ute och det regnade inte!!! vi förstås ingenting, men en halvtimme senare allt som vanligt igen...
jag åkte hem och åt lunch som ger vuxenpoäng. eller vad sägs om fänkål-morot-kikärtsgryta med fullkornsris? ja ojoj, knäppt men gott!
under eftermiddagen undersökte jag för och nackdelar med inte allt för rafflande webföreläsningar. det blev kanske både en och två powernap-pauser!
ikväll har jag sculpat och bastat på stallet och när jag kom hem och som av en slump satte på radion var det marit bergman på p3-live. JAG GILLART!
såg också under eftermiddagen det senaste greys avsnittet som utspelar sig under julhelgen. OMG julkänslor!!! på söndag är det första advent, mys! kanske något tidigt ute men av erfarenhet vet jag att det måste styras upp så: juldags-statt eller inte i år? let me know - det kan bli fjärde gången gillt för min del! :D

got to go!

Kommentarer
Postat av: elle

vi kör nog bara brickan istället va de verkar!

2009-11-24 @ 08:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback