det kommer bara leda till ngt ont

hm. en ny skolvecka har redan gått och det har varit en otroligt trött sådan. dessutom finns det mångamånga roligare saker att göra än att plugga. som till exempel: träna, titta på greys, sova, äta pannkakor, ha diseyfilmsmaraton och åka till stockholm. men... helgen blir disciplinerad! oh, ja!

ikväll har jag alltså varit i stockholm och knallat runt på riksstämman med mamma och sen ätit mat med pappi och pea också. mysigt värre, och jag kommer nog att vara mätt i en vecka, minst! va pianos pannacotta är en killer! sen träffade jag världens snyggast emlie! lite catching up och kvällste - jag tycker om att bo nära stockholm. vi bestämde att det nog blir juldagsstatt, för elle - måste man typ inte komma innan kl 19 för att ens komma in på brickan på juldagen? känns lite segt?

borde verkligenverkligen sova nu, tänkte maxa dagen imorrn med att städa innan skolan. puh.

innan jag släcker måste jag bara tipsa:
Melody Club & Anna Järvinen – I Don't Believe In Angels, bara för att jag är en sån sjuk sucker för julen OCH schyssta (men oväntade) svenska samarbeten (som ju är allra bäst med ovan nämnda järvinen och min ständiga annika norlin favorit i "det gör ont för varje hjärtslag"! gåshud!)

natti

Kommentarer
Postat av: emelie

ja, kör bah kööööör. tror också man måste komma tidigt för att få plats på brickan.

men barilla, vadå "vara fast"? du ska ju på juldags-statt? >_^ det räknas väl.. nästan, eller, nja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback