maybe this christmas

dagens jullåt blir helt klart Ron Sexsmith – Maybe This Christmas. känns nästan lite som min egen!den har ju iallafall varit representerad på minst två av mina och malins julavslutningsevent. mys.
och imorrn är det lucia. abstinensen har inte varit så tuff iår, men nog är det lite konstigt att inte få sjunga en ända luciasång... ynk.

idag har vi handlat dom första julklapparna och nu ska jag plugga, träna och sen hälsa på fanny och lotta i deras nya lägenhet. spännande!
veckan har annars i ärlighetens namn varit lite svajig. en hel del opepp, irritation, efter kryssningströtthet, halvsega labbar, passive-agressive sms-fajter och inställda planer. då är det tur att man har fina vänner! i torsdags gick "the julbord of all times" av stapeln, och det var faktiskt grymt imponerande! folk hade gjort eget bröd, gravat lax, lagt in sill, stekt ruggigt goda köttbullar och gjort god julsnaps. mycket väl levererat. kvällen slutade på ett premiärbesök på stocken, vilket kanske inte direkt gav mersmak. var håller dom här människorna hus i vanliga fall? på ekonomikum kanske...? :)
det blev ganska tidig hemgång och en lång natts sömn och igår slog jag nästan nåt slags rekord i att inte göra nånting under väldigt lång tid, innan jag fick lite panik och pluggade och pysslade och kollade på idol.

a just ja, veckans händelse: det kanske blir dream-team reunited på bmc i vår. jag hoppas! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

snyggisar! vilket fint kort. tror fan inte jag har sett det.. ha det bra snutt så ses vi innan jul! KRAMS!

2009-12-13 @ 00:14:45
Postat av: Johanna



Jag hoppas också det blir så! :)

Vad står föresten bmc för?.. låter som typ bmx fast inte haha ;P



Puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback