lucia

jag vet att jag är en dag försen, men det blev helt enkelt ingen blogg igår! dagens låt blir hur som helst Sara Isaksson – Lucia. den är fin! hela jul i folkton-skiva är fin. underbart med jul och underbart med snö! ge mig mer!

det blev en fin och lugn lucia i fint sällskap. sova länge och baka lussebullar var precis vad jag behövde! lördagkvällen hos fanny var också bra: vi åt tacos och marängsviss, jag fick krama sanna hejdå och snacka lite skit med fina tjejer!

idag skulle en person i varje basgrupp träffas och ha utvärdering med nån brud från pedagogiska enheten om hur t1 hade fungerat. av tolv möjliga kom... jag dit! haha, det blev elevinflytande i sin bästa form: maria - one man show! :D söt brud och gott fika hur som helst.
vi är i stort sett inne på sista veckan och på torsdag har vi mikroskoperingdugga. jag gillart inte faktiskt.

bara för att ni gillar mig OCH lucia så mycket (och för att jag är så sjukt nostalgisk, hur ska jag klara mig utan ett besök hos odd fellow iår???)


                                                          


Kommentarer
Postat av: sanna

IIIHHH!!! sjukt kul att komma hem till snö. vilka snygga luciatjejer :) peppa upp dig och håll ut, snart har du lov. vi hörs innan jul! Puss finis

2009-12-20 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback