ipod x-mas

dagens jullåt finns inte på spotify, men den är värd att leta upp ändå. ipod x-mas - hello saferide. för ingen säger det nånsin så bra som annika!

efter förra inläggets peter jöback-confession kommer här mer pinsamt det-här-bjuder-jag-på-material: idag är jag nämligen nyligen hemkommen från silja line-kryssning! haha, allt var precis som det skulle: ganska lite folk och dom som var där var mestades alldeles för fulla white-trash finnar. vi köpte inte-ens-så-himla-billig taxfreesprit, badade bastu, åt ett alldeles för dyrt julbord, lyssnade på finsk kareoke, och ägde dansgolvet (som förstås hette "ibiza-disco" och spelade rix-fm/absolut dance 65-hits). behöver jag säga mer?

annars har det kanske inte hänt så mycket sen sist... förra veckan som skulle bli så jobbig, blev inte alls så farlig, kanske på grund av att jag blev helt hög av lättnad när tentaresultaten kom tillbaka och båda tentorna hade gått bra! vi kollade på julfilmernas julfilmer: love actually och tomten är far till alla barnen. bra grejer! det blev sju pass på stallet, den här veckan taggar jag ner... fredag och lördag blev väldigt lugna med syskonmiddag och på-spåret premiär och i lördags fikade jag med freddie och ida-therese som gästade huvudstaden. mycket trevligt! dom är fina.

den här veckan har vi labbvecka, som nog blir ganska lugn. är iofs ganska efter-kryssningen trött/grinig, något som stackars anna och eli fick känna av redan idag. det är dags att rycka upp sig och inte ta ut något i förskott. det blir nog bra det här...?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du klarade tentorna! (o det visste vi ju att du skulle göra ;) Grattis!

Puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback