god only knows

god jul, älskade vänner! jag är hemma i skogen och det är min fina familj och mina fina vänner också, jag tycker om det!
ikväll har vi sett love actually för andra gången på två veckor, det känns helt okej faktiskt! just därför blir dagens låt
The Beach Boys – God Only Knows. det är ju fin! att annika norlin har utsett den till världens bästa låt gör ju inte saken sämre, hon är ju lite av min universalidol.

ja, jag var lite opepp senast och som jag säger: det går aldrig över, men ibland är det bättre än annars.
sista veckan i uppsala var förbi lika fort som dom andra. vi hade evighets-föreläsningar, hängde lite på röntgen, klarade av mikroskoperingsduggan och hade sista fallet. jag var i stockholm och uppsala och jagade julklappar, koriograferade nollningsdans, hade julklassfest och styrde middag med eskil. en massa trevligt också, med andra ord! :)
resan hem blev lång, men väl hemma har det varit idel pyssel och kära återseenden. själva skogen känner jag ibland att jag kan vara utan, man blir nästan snabbare less för varje gång man kommer hem!
men imorrn ska det julmysas som aldrig förr, och sen ska jag äta min egen vikt i mat! och på fredag blir det juldagsstatt till slut - kanske? som sagt: fjärde gången gillt!

dessutom känner jag mig lite förvirrad och lite korkad. vad hände? eller rättare sagt: vad händer? kommunikation alltså - bra grejer! :D






håret är borta, och granen är klädd!
GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback