decembernatt

jag tänker helt och hållet ignorera att dagens titel-låt sjungs av peter jöback och finns med på min spotify-julplaylist. jag föreslår att ni gör detsamma...

men december har det ju faktiskt hunnit bli. dn-söndag uppmärksammade mig i söndags på att det är den sista månaden på 00-talet (!) och bifogade en otroligt fnissig ordlista med orden som vi använde och skapade på 00-talet! bland givna val finns förstås blingbling, fejan, foppatoffel, klimatsmart, ligga, skypa, steka och svinis. andra nya favoriter är gi-dum (trögtänkt på grund av kolhydratbrist) och pop-rygg (bullig valk på ryggens nedre del, när man bär snortajta cheap monday-jeans och kort topp)! lätt ny del i vokabulären nu alltså!

gårdagkvällen bjöd på det bästa av två världar, haha, och imorrse kollade vi på julkalendern! :) dagens föreläsningar visade sig vare tre timmars labbförberedande (här ska kost- och aktivitetsregistreras!!!). inte mig emot, mindre att läsa in... på eftermiddagen blev det några timmar vid mikroskopet och därefter power step OCH sculp. nu är jag trött och ska plugga... snart...

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh, jag läste också den! haha, HELT fantastisk. pop-rygg liksom, wow. miss you, missy!

Postat av: johanna

peter jöback maria!?!?!

PETER fucking JÖBACK!!!!!!!!!!!!!!!

detta kan omöjligt gå obemärkt och ostraffat förbi!!!!!

2009-12-06 @ 00:44:54
URL: http://fghrst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback